Bericht van overlijden

Op 22 april j.l. is onze voorzitter van Stichting STA, Henk ten Hove, aan een hartstilstand overleden.

Een zeer abrupt en veel te vroeg einde van een heel actief leven. Een intens verdriet voor zijn familie en vrienden, maar ook voor Stichting STA.

Henk was vanaf de oprichting van Stichting STA in 2005 bestuurlijk en actief betrokken. Hij zette zich in voor het behoud van de leefbaarheid en het karakter van het unieke gebied “over het spoor”.

Wij hebben hem leren kennen als een aimabel mens, met een luisterend oor en heldere standpunten. Zijn ondernemerskwaliteiten zijn ook voor Stichting STA van grote waarde geweest.

Wij denken met veel respect terug aan onze voorzitter en zullen zijn vriendelijke persoonlijkheid enorm missen.

Irma Elgersma
Loes Kentie